December - 2018
H K S C P S V
  01 02
03 04 05 06 07 08 09
10 11 12 13 14 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31  

Informatikai beszerzések, nyomtatók/fénymásolók bérlések

Az informatikai beszerzés törvényileg szabályozott, központosított közbeszerzés alá tartozik. Minden eszköz és szoftver (amely nevesítve van), csak a Miniszterelnöki Hivatal Közbeszerzési Igazgatósága által lebonyolított közbeszerzési eljárások alapján kijelölt szállítóktól szerezhetők be. A Gazdasági Főigazgató által kiadott beszerzési szabályzat az informatikai beszerzéseket az ISZK szakmai jóváhagyásához köti. Természetesen vállaljuk a központosított közbeszerzés alá nem tartozó eszközök beszerzését is, amennyiben a szervezeti egység igényli.

Segíthetünk?

Technikai és adminisztratív jellegű kérdésekkel kapcsolatban kérjük az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címre írjon levelet.

Az informatikai beszerzés folyamata


1. A beszerzési igény esetén a szervezeti egység kitölt egy "Beszerzési igénylőlap" űrlapot. Abban az esetben, ha sürgős beszerzésről van szó, és a rendelés az ISZK raktárkészletéből kielégíthető, elegendő egy megrendelő-átterhelő nyomtatványt kitölteni (előtt feltétlenül egyeztessen az ISZK-val). A beszerezhető informatikai eszközök listája honlapunkon, a következő bekezdésben megtalálható. A választás előtt érdemes kollégáinkkal konzultálni, hogy a listában szereplő eszközök, tartozékok közül melyik felel meg az elvégzendő feladatnak, melyre az informatikai eszközt beszerzik.

A beszerezhető eszközök táblázatban az eszközök, tartozékok bruttó ára is megtalálható. (A bruttó ár tartalmazza az ÁFÁ-t és a közbeszerzési díjat is, ha van.) Kérjük minden esetben a bruttó árat tüntessék fel a beszerzési igénylőlap megfelelő oszlopában, figyelembe véve azt, hogy dologi keretből a jelenleg érvényben lévő jogszabályok a legfeljebb nettó 200 000 Ft/db összegű informatikai eszközök beszerzését engedélyezi. Ettől csak az EU-s pályázati vagy OTKA forrásból finanszírozott beszerzések kivételek.

2. A keret felett rendelkező vezető aláírja, majd belső postával átküldi az ISZK-ba.

3. Ha a megrendelés szakmailag megfelelő, az ISZK elkészíti a rendelést kísérő papírokat, és előkészíti a pénzügyi nyilvántartásba vételt.

4. A nyomtatványt pénzügyi ellenjegyzésre és kötelezettségvállalásra átkerül a Pénzügyi Irodára.

5. Visszaérkezés után megtörténik a tényleges rendelés, melyet a közbeszerzési partnernek kb. 30 nap alatt kell teljesítenie.

6. A szállító által leszállított informatikai eszközt leltárba vesszük, az installálást elvégezzük, majd a megrendelővel történt egyeztetést követően megszervezzük a szállítást.

7. Az eszköz megérkezéséről a Pénzügyi Iroda a megrendelő szervezeti egységnek teljesítés igazolást küld aláírásra, s ennek visszaérkezése után utal a szállítónak.

Szoftverek beszerzése

Kérjük az alábbi információkat küldje el az iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címre:

  • Beszerzendő szoftver neve,
  • verziója,
  • beszerzendő példányszám, 
  • egyetemi tartományban lévő vagy otthoni számítógépre telepítendő a szoftver,
    • egyetemi számítógép esetében a számítógép SZA száma,
    • otthoni gép esetében annak megerősítése, hogy annak szoftver és hardver környezetében a beszerzendő szoftver futtatható.

Beszerezhető informatikai eszközök listái

Teljes listák
(részletes specifikációk)

1. Vásárlás - Nyomtatók, szkennerek, fénymásolók vásárlásra

2. Bérlés - Nagy teljesítményű új vagy használt multifunkciós berendezések bérlése

3. Projektorok

4. Tabletek

5. Monitorok

6. PC-k

7. Laptopok

Egyéb

Utolsó frissítés: 2018.11.30.