
![]() |
December - 2019 | ![]() |
||||
H | K | S | C | P | S | V |
---|---|---|---|---|---|---|
01 | ||||||
02 | 03 | 04 | 05 | 06 | 07 | 08 |
09 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | |||||
Havi események |
Tantárgyi program 2019/2020
Váltás angol nyelvű adatlapraChange to Hungarian |
SzerkesztésEdit |
I. Alapadatok
A tantárgy kódja: | 2BE52NAV01B |
A tantárgy megnevezése (magyarul): | Bevezetés a játékelméletbe (IMP-SPM) |
A tantárgy neve (angolul): | Introduction into Game Theory |
A tanóra száma (Előadás + szeminárium /gyakorlat/egyéb): | 2+2 |
Kreditérték: | 2 |
Becsült hallgatói munkaóra: (kpx30) | 60 |
A tantárgy meghirdetésének gyakorisága: | őszi félév |
Az oktatás nyelve: | magyar |
Előtanulmányi kötelezettségek: | nincs |
A tantárgy típusa: | Nem duálisDuális |
Tantárgyfelelős tanszék: | Befektetések és Vállalati Pénzügy Tanszék |
A tantárgyfelelős neve: | Dr. Csóka Péter |
II. A tantárgy célja (a fenntarthatóság szempontjai)
A tantárgy célja:
A tárgy célja a játékelméleti alapismeretek áttekintése, a későbbi, játékelméleti jellegű tárgyakhoz kellő alap nyújtása és a játékelmélet szemléletmódjának megismertetése. További cél megmutatni, hogy milyen magasabb szintű matematikai ismeretekre van szükség ahhoz, hogy valaki komolyabban foglalkozhasson játékelmélettel.
A játékelmélet pszichológiai vonatkozásainak tárgyalása mellett precízen felépítjük a kooperatív és a nem-kooperatív játékelmélet fogalmait. Közben olyan alkalmazásokat tárgyalunk, mint például az aukciók, aszimmetrikus információk, piacszerkezetek, költségelosztási szituációk, vállalati pénzügyek.
IV. A tantárgy tervezett tanulási eredményei (fejlesztendő szakmai kompetenciák)
Tudás:
Képesség:
Attitűd:
Szakspecifikus tanulási eredmények (opcionális)
Szak/képzés megnevezése:
Tudás:
Képesség:
Attitűd:
Tantárgyi program szerkesztők
A "név" mezőbe gépelve válik láthatóvá a szűrés aktuális eredménye, amely egy - legfeljebb tíz elemű - találati lista.
Kereséshez lehet email-címet is beírni
Ha nem jelenik meg lista, akkor az adott szóra nincs találat.
A találati listán a névre kattintva lehet azt kiválasztani. Kiválasztás esetén a kiválasztott név a kereső mező felett jelenik meg. Ezt lehet törölni a név előtti "X" jelre kattintva.
Szerkesztők véglegesítéseEditors done |
Mégsem (vissza az adatlapra módosítás nélkül)Cancel (Return to the datasheet without modifying) |