November - 2019
H K S C P S V
  01 02 03
04 05 06 07 08 09 10
11 12 13 14 15 16
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
English CV

Dr. Csordás Tamás Viktor Önéletrajz letöltése

4. Kutatás, szakértői tevékenység

Fontosabb oktatott tárgyak, témakörök

Online és digitális marketing
Marketingkommunikáció alapjai
Médiagazdaságtan
Médiaismeret
Kommunikációs stílusgyakorlatok
Marketing

Kutatás

Tudományterület és tudományág: Gazdálkodás- és szervezéstudományok
Jelenlegi kutatási témák: a fogyasztók hatalommal való felruház(ód)ása
az új média térnyerésével kapcsolatos fogyasztói magatartás változása
az online információterjedés folyamata és sajátosságai
a felhasználók által előállított tartalmak marketing(kommunikációs) jelentősége
az új média kollaboratív üzleti modelljei és marketing(kommunikációs) vonatkozásai
kvalitatív kutatási technikák

Fontosabb kutatások:


  • 2018 - H2020-788047: "RiConfigure": Reconfiguring Research and Innovation Constellations
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó : Európai Bizottság H2020 keretprogram
    További információk a kutatásról: https://cordis.europa.eu/project/rcn/214910_en.html
  • 2017 - 2018 EFOP-3.6.1-16-2016-00013, "Intelligens szakosodást szolgáló intézményi fejlesztések a Budapesti Corvinus Egyetem Székesfehérvári Campusán", "Társadalmi innovációs hálózatok – Corvinus Lab" (III. alprojekt), "Designkommunikáció" kutatási modul
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó : EFOP (Emberi-erőforrás Fejlesztési Operatív Program)
    További információk a kutatásról:
  • 2017 KÖFOP-2.1.2-VEKOP-15-2016-00001 "A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés", "A (köz)pénzügyi kultúra nemzeti stratégiát megalapozó kutatások végzése (2017/2/MET-HFTGK)" c. Államtudományi Műhely (NKE/5157-4/2017) "Pénzintézetek kommunikációjának formai és információs elemzése" c. alprojekt
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó : KÖFOP (Közszolgáltatás- Fejlesztési Operatív Program)
    További információk a kutatásról:
  • 2013 - 2016 CRE8TV.EU–320203 "Unveiling Creativity for Innovation in Europe"
    Részvétel formája: a kutatócsoport tagja
    Finanszírozó : Európai Bizottság Kutatási és Technológiafejlesztési Hetedik
    Keretprogram (FP7)
    További információk a kutatásról: http://www.cre8tv.eu/
  • 2009 - 2016 A fogyasztói részvétel mint marketingkommunikációs eszköz a digitális médiában
    Részvétel formája:
    Finanszírozó :
    További információk a kutatásról: doktori kutatás

Tagság tudományos vagy szakmai szervezetben, testületben:

  • 2017 - , Köztestületi tag
    MTA
Utoljára szerkesztve: 2018-06-28 14:31