Október - 2017
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 10 11 12 13 14 15
16 17 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

1. Szolgáltatásmarketing konferencia - Értékteremtő szolgáltatások - fókuszban a Turizmus



1. Szolgáltatásmarketing konferencia
Fókuszban a Turizmus

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézetének rendezésében, az MTA Tudomány hónapja rendezvénysorozat keretében, az MTA IX. Osztálya Gazdálkodástudományi Bizottság Marketing Albizottsága és az MTA X. Földtudományok Osztálya Társadalom-földrajzi Bizottság Turizmusföldrajzi Albizottsága együttműködésében.


A konferencia helyszíne és időpontja

BCE Főépület III. előadó; 2014. november 27. csütörtök, 9.00–16.30 óra

A konferencia célja

A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete hagyományteremtő céllal először rendezi meg szolgáltatásmarketing konferenciáját. Szándékunk szerint ez a konferencia lehetőséget ad a téma kutatóinak, oktatóinak és szakembereinek találkozására, és a szolgáltatások területén folyó kutatások és gyakorlati tapasztalatok széles körű megismertetésére.

A konferencia célja egyrészt a hazai tudományos eredmények feltárása, másrészt a kutatási eredmények relevanciájának, napi szinten történő alkalmazhatóságának bemutatása. A konferencián kitűzött célunknak megfelelően a tudományos előadások „tandem” párjaként gyakorlati szakemberek referálnak arról, hogy náluk hogyan működik a mindennapokban az elmélet.

A konferencia fontos céljának tekinti a doktori hallgatók tudományos közéletbe való bekapcsolódását is, ezért számukra poszter-előadás lehetőséget biztosít.

Első konferenciánk központi témája a turizmusipar, amely jelentős szerepet képvisel az ország jövedelemtermelő képességében és óriási változásokon ment keresztül az utóbbi években. Konferenciánk előadásai rávilágítanak ezekre a változásokra, új trendeket és megoldásokat mutatnak be, az értékteremtés új lehetőségeit járják körbe.

Előzetes regisztráció

A konferencián a részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz kötött.
Kérjük, hogy mindazok, akik az eseményen részt kívánnak venni, legkésőbb 2014. november 10-ig regisztráljanak az
alábbi hivatkozáson.



Jelentkezés a poszter-előadásra doktori hallgatók számára

A konferencián egy "Poszterkávézó" keretein belül lehetőséget biztosítunk a témában kutató Ph.D.-hallgatók számára eredményeik bemutatására.

A poszter-előadásra a jelentkezést a zsofia.kenesei(kukac)uni-corvinus(pont)hu címre kérjük eljuttatni!


PROGRAM

9.00 – 9.05

Köszöntő: Simon Judit (BCE MMI Intézetigazgató)

9:05 – 9.15

Megnyitó: Horváth Gergely (Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgató-helyettes)

9:15 – 9.30

Ráhangoló: A szolgáltatások kutatásának új kihívásaiKolos Krisztina (BCE MMI)


1. szekció Levezető elnök: Kolos Krisztina

9:30 – 10.00

Jancsik András (BGF): "Oszd meg és utazgass: az együttműködő fogyasztás növekvő jelentősége a turizmusban"
Korreferál: Simon András (Wecotravel)

10:00 – 10.30

Agárdi Irma (BCE MMI): "Érzékszervi marketing lehetőségei a szolgáltatásoknál"
Korreferál: Patrick Bohl (Budapest Airport, Head of Retail and Advertising)

10.30 – 11.00

Piskóti István (ME): "Desztinációmarketing"
Korreferál: Nagy Júlia, a Magyar Turisztikai Desztináció Menedzsment Szövetség alelnöke, a Miskolci Idegenforgalmi Marketing Nonprofit Közhasznú Kft. ügyvezetője


11.00–11.15


KÁVÉSZÜNET


2. szekció Levezető elnök: Horváth Endre

11.15 – 11.45

Melanie Smith (BKF) & Kornélia Kiss (BKF): "Value and co-creation for the improvement of wellbeing. Cases from the spa and hospitality industry"
Korreferál: Puczkó László (The Tourism Observatory for Health, Wellness and Spa)

11.45 – 12.15

Veres Zoltán (PE): "Szegmensek a szabadidős preferenciákban"
Korreferál: Márta István (Zsolnay Örökségkezelő Nonprofit Kft ügyvezetője, a Művészetek Völgye Fesztivál igazgatója, Magyar Fesztivál Szövetség elnök)

12.15 – 12.45

Kenesei Zsófia (BCE, MMI): "Érzelmi munka a panaszkezelésben"
Korreferál: Kollin Gergely (Novotel Budapest Danube, Szállodaigazgató)


12.45–13.45


EBÉDSZÜNET


3. szekció Levezető elnök: Kenesei Zsófia

13.45–14.30

Mihalis Kavaratzis (University of Leicester): "Rethinking Services Branding: Learning from Tourism"

14.30-14.45

Kérdések, vita

14.45–15.15

Panelbeszélgetés Zátori Anita vezetésével: "A település- és turizmusmarketing szimbiózisa"; A panel résztvevői a BCE MMI Turizmus Központ munkatársai: Jászberényi Melinda, Horváth Endre, Michalkó Gábor


15.15–16.30


POSZTERKÁVÉZÓ
a kávézás ezúttal szakmai munkával jár együtt:
Poszter-előadások segítségével megismerkedhetünk a témában folyó Ph.D. kutatásokkal

 

 

 

Utolsó frissítés: 2016.07.28.