December - 2019
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07 08
09 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

Gazdálkodástudományi Kar Tanulmányi Iroda nyitva tartásának változása - 2019.10.28 - 2019.11.03

 

Kedves Hallgatók!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az őszi szünet ideje alatt (2019.10.28 - 11.03.) a Tanulmányi Iroda beleértve a szakmai gyakorlatos és ERASMUS irodát is ZÁRVA tart.

2019.11.04-től továbbra is a szorgalmi időszakban érvényes ügyfélfogadási rendben intézhetik tanulmányi ügyeiket.

Megértésüket köszönjük!

Jó pihenést kívánva,

Tanulmányi Iroda munkatársai

 

 

Tanulmányi Iroda ügyfélfogadási rendje

Fogadóóra szorgalmi időszakban

Fogadóóra vizsgaidőszakban

Fogadóóra nyári szünetben

Hétfő:

-

13.00 – 16.00

Hétfő:

9.00 - 12.00

Hétfő:

9.00 - 12.00*

Kedd:

-

-

Kedd:

-

Kedd:

-

Szerda:

9.00 - 12.00

13.00 - 16.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Szerda:

9.00 - 12.00

Csütörtök:

-

-

Csütörtök:

-

Csütörtök:

-

Péntek:

9.00 - 12.00

-

Péntek:

9.00 - 12.00

Péntek:

-

 

Tanulmányi előadó

Tornay Gáborné
tanulmányi előadó
1093 Budapest, Fővám tér 8. I. emelet 144.
Telefon: 482-5340
E-mail: aniko.toth3(kukac)uni-corvinus(pont)hu

BCE-TE sportmenedzser közös mesterképzés nappali és levelező munkarend 

Aktuális információk 2019-2020-1

Aktuális információk 2018-2019-2

Aktuális információk 2018-2019-1

Aktuális információk 2017-2018-2

Tanulmányi előadókhoz tartozó ügyek

  • a Tanulmányi és Vizsgaszabályzatban szabályozott tanulmányi ügyek kezelése; 
  • A Gazdálkodástudományi Kar hallgatóival kapcsolatos ügyintézés; 
  • hallgatói törzs- és tanulmányi adatok nyilvántartása és kezelése (NEPTUN hallgatói nyilvántartás vezetése); 
  • beiratkozással kapcsolatos teendők ellátása;
  • leckekönyvek kezelése, félévzárási munkálatok, ösztöndíjmutató meghatározása;
  • állandó és ideiglenes diákigazolványok ügyintézése (kiadás, érvényesítés, bevonás);
  • magyar nyelvű iskolalátogatási, illetve hallgatói jogviszonyigazolás kiadása;
  • aktív hallgatók indexhitelesítési kérelmének átvétele és kész okirat kiadása;
  • angol nyelvű hallgatói jogviszonyigazolás igénylése és az elkészült igazolások kiadása;
  • költségtérítési díj befizetéseinek ellenőrzése, költségtérítési díj befizetésről szóló adóigazolás kiadása;
  • tárgyfelvétellel kapcsolatos problémák kezelése;
  • tanulmányi kérelmek fogadása és nyilvántartása;
  • a Tanulmányi Bizottság határozatainak ismertetése a hallgatókkal, határozatok NEPTUN nyilvántartásban való rögzítése;
  • a bemutatott nyelvvizsga-bizonyítványok kezelése;
  • kitöltött oklevél-mintalapok ellenőrzése;
  • a záróvizsgára bocsátással kapcsolatos tájékoztatás, ügyintézés;
  • részképzésre érkező hallgatókkal kapcsolatos feladatok ellátása.

Utolsó frissítés: 2019.10.22.