December - 2019
H K S C P S V
  01
02 03 04 05 06 07
09 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31  

Beszerzési és Logisztikai Iroda

Beszerzési és Logisztikai Iroda

 

 

A Beszerzési és Logisztikai Iroda (a továbbiakban BLI) munkatársai feladatkörébe tartozik az Egyetem éves költségvetésébe betervezett közbeszerzési értékhatár alatti dologi kiadások (árubeszerzések, szolgáltatásmegrendelések) valamint közbeszerzési értékhatárt el nem érő beruházási célú beszerzések külső és belső szabályozók betartásával való bonyolítása.

A költségvetés végrehajtását szabályozó egyetemi előírások a BCE honlapján megtalálhatók.

A beszerzések előkészítését, a megrendelések kötelező bizonylati adminisztrációját, az engedélyek szükségességét, illetve a vásárlások megvalósításának utóéletét a teljesség igénye nélkül az alábbi szabályzatok rögzítik:

 

a  Budapesti Corvinus Egyetem Kötelezettségvállalási Szabályzata

www.uni-corvinus.hu/fileadmin/user_upload/hu/kozponti_szervezeti_egysegek/adminisztrativ_igazgatosag/files/Szabalyzatok/III_GAZDASAGI_SZABALYZATOK/2_Kotelezettsegvallalasi_Szabalyzat/III.2_kotvall_szabalyzat_2018_junius_19.pdf

 

a Budapesti Corvinus Egyetem Kötelezettségvállalási Szabályzatának végrehajtási rendjéről szóló 13/2018. (VIII.3.) számú kancellári utasítás

(http://www.uni-corvinus.hu/fileadmin/user_upload/hu/kozponti_szervezeti_egysegek/adminisztrativ_igazgatosag/UTASITASOK_KORLEVELEK/KU/2018/13_kotvall_szab_vegrehajtas.pdf)

 

Beszerzési igény általánosságban beszerzési igénylőlap (http://uni-corvinus.hu/index.php?id=58503) kitöltésével kezdeményezhető.

A karok, szervezeti egységek igényei alapján gyakran, vagy időszakos rendszerességgel felmerülő termékek vagy szolgáltatások beszerzését közbeszerzési vagy versenyeztetési eljárásban győztes szállítói partnerrel kötött keretszerződés alapján teljesíti az Egyetem.

 

Jelenleg hatályos keretszerződésekkel beszerezhető termékek/szolgáltatások:

 

Bútorbeszerzés

 

Keretszerződés tárgya: „Adásvételi keretszerződés irodai, iskolai és kollégiumi bútorok szállítására” (Szállító: BUFA Budapesti Faipari Termelő és Kereskedelmi Kft., SAP 1300000111/2018)

Keretszerződés hatályos a szerződött keret kimerüléséig de legkésőbb 2019.06.25-ig.

 

A bútorigénylések folyamatleírása megtalálható: http://uni-corvinus.hu/index.php?id=58503

 

Könyvbeszerzés

 

Keretszerződés tárgya: Adásvételi keretszerződés a Budapesti Corvinus Egyetem részére külföldi kiadású könyvek beszerzésére (Szállító: Prospero Könyvei Kft.,SAP 4600000299/2019)

Keretszerződés hatályos: 2022. augusztus

Keretszerződés tárgya: Adásvételi keretszerződés a Budapesti Corvinus Egyetem részére magyar kiadású könyvek beszerzésére (Szállító: ATLANTISZ Könyvkiadó Kft., SAP 4600000291/2019)

Keretszerződés hatályos: 2022. augusztus

A könyvigénylések folyamatleírása és az ajánlatkérő lap minta megtalálható: http://uni-corvinus.hu/index.php?id=58503 

 

                                                                                                                         

 

Fordítás, lektorálás

 

Keretszerződés tárgya: „BCE szervezeti egységei részére fordítási, szakfordítási, lektorált szakfordítási és szaknyelvi lektorálási feladatok ellátására” (Szállító: AMPLEXOR Magyarország Kft., SAP 130000066/2018)

Keretszerződés hatályos a szerződött keret kimerüléséig de legkésőbb 2019.05.19-ig.

 

A fordítási, lektorálási igénylések a szerződéskitöltő programon keresztül kezdeményezhetők, a megrendelés menete, folyamatleírása megtalálható: uni-corvinus.hu/index.php

 

Nyomdai szolgáltatások

 

Keretszerződés tárgya: a „Budapesti Corvinus Egyetem részére nyomdai szolgáltatások megrendelése” (Szállító: Komáromi Nyomda és Kiadó Kft., SAP 130000095/2018)

Keretszerződés hatályos a szerződött keret kimerüléséig de legkésőbb 2021.04.12-ig.

 

A nyomdai szolgáltatásigénylések folyamatleírása megtalálható:

uni-corvinus.hu/index.php

 

Tisztítószerek

 

Keretszerződés tárgya: a „Háztartási higiéniai termékek, tisztítószerek, műanyag és papírtermékek szállítása és ezzel összefüggő webshop szolgáltatás nyújtása” (Szállító: GLADIOLUS Kft., SAP 130000096/2018). A szerződést ide kattintva meg lehet tekinteni, amely tartalmazza a megrendelhető termékek megnevezését, egységárát is.

Keretszerződés hatályos a szerződött keret kimerüléséig de legkésőbb 2021.03.31-ig.

 

A tisztítószerigényeket http://corvinus.gladiolus.hu/ link megnyitásával webshopon keresztül kell leadni. A megrendelések kezeléséhez, használatához való jogosultság a bce-beszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu email címre való kérvénnyel kezdeményezhető.  Felhívjuk Tisztelt Felhasználók figyelmét, hogy a webshopban összeállított kosarak véglegesítésére kellő figyelmet fordítsanak, mert ennek hiányában a pénzügyi ellenjegyző a rendszerben a megrendelést pénzügyi fedezet rendelkezésre állása ellenére sem tudja jóváhagyni. A tételes megrendelést tartalmazó kimutatást a webshopból való kinyomtatás és kötelezettségvállalóval való aláírattatás után megrendelő szervezeti egység az Egyetem Kötelezettségvállalási Szabályzata 32.§ (2) pontjában leírtak szerint megküldi a kötelezettségvállalás nyilvántartásba vétele és pénzügyi ellenjegyzése végett a pénzügyi feladatokat ellátó szervezeti egység részére.

 

Reprezentációs termékek

 

Keretszerződés tárgya: a „Adásvételi keretszerződés reprezentációs termékek szállítására és ezzel összefüggő webshop szolgáltatás nyújtására” (Szállító: PBS Hungária Kft., SAP 46/540_2019). A szerződés szerint a webshop-ba belépve a termékek és azok egységárai megtekinthetők.

Keretszerződés hatályos a szerződött keret kimerüléséig de legkésőbb 2022.04.13-ig.

A reprezentációs termékek megrendelését a https://www.pbs.hu/pbs4/ link megnyitásával webshopon keresztül kell leadni. A megrendelések kezeléséhez, használatához való jogosultság a bce-beszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu email címre való kérvénnyel kezdeményezhető. Felhívjuk Tisztelt Felhasználók figyelmét, hogy a webshopban összeállított kosarak véglegesítésére kellő figyelmet fordítsanak, mert ennek hiányában a pénzügyi ellenjegyző a rendszerben a megrendelést pénzügyi fedezet rendelkezésre állása ellenére sem tudja jóváhagyni. A tételes megrendelést tartalmazó kimutatást a webshopból való kinyomtatás és kötelezettségvállalóval való aláírattatás után megrendelő szervezeti egység az Egyetem Kötelezettségvállalási Szabályzata 32.§ (2) pontjában leírtak szerint megküldi a kötelezettségvállalás nyilvántartásba vétele és pénzügyi ellenjegyzése végett a pénzügyi feladatokat ellátó szervezeti egység részére.

 

Egyéb beszerzések ügyintézése:

 

Toner beszerzések

 

Központosított közbeszerzés keretében vásárolhatók a festékanyagok és nyomdai kellékek, ezért a beszerzési igények a bce-beszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu email címre való formanyomtatvány nélküli (levél formában írt) kérvénnyel kezdeményezhetők. A vásárlási szándékukban kérjük jelöljék meg a nyomat előállító eszközök (nyomtatók) pontos típusát, fajtáját, és/vagy a festékpatron, henger, dob, pontos paramétereit a beazonosíthatóság érdekében.

 

Szállítási szolgáltatás

 

·         Személyszállítási igények kielégítése külső szolgáltatók felkérésével.

Több személy szállításához autóbusz bérlése a bce-beszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu email címre való formanyomtatvány nélküli (levél formában írt) kérvénnyel kezdeményezhető. A Beszerzési és Logisztikai Iroda munkatársai gondoskodnak az ajánlatok bekéréséről, a kapott ajánlatok igénylő szervezeti egység részére való megküldéséről. A kiválasztott partnerrel való szerződéskötést vagy a szolgáltatás megrendelését a kezdeményező szervezeti egység megbízására a BLI bonyolítja. Személyszállító jármű (autóbusz) megrendelése, csak kötelezettségvállaló által aláírt, pénzügyileg ellenjegyzett bizonylat birtokában kezdeményezhető. Annak érdekében, hogy a kívánalmaknak megfelelő, kiválasztott személyszállító jármű az adott időpontban az ajánlatnak megfelelően rendelkezésre álljon a kötelezettségvállalás és pénzügyi ellenjegyzés ügyintézésére fokozott figyelmet kell fordítani.

 

·         Személyszállítási igények kielégítése belső kapacitással.

Az Egyetem személy és áruszállítási (beszerzési) tevékenységét kettő gépkocsivezető kettő autóval végzi. Tekintettel arra, hogy a személyszállítási igények az elmúlt időszakban jelentősen megemelkedtek, ezért az igények kielégítése a jelentkezések sorrendjében, az árubeszerzések fontosságának mérlegelésével történik. A személyautók kapacitásának maximális kihasználása komoly logisztikai szervezést, nyilvántartást, irányítást tesz szükségessé, ami megköveteli a koncentrált igénybejelentést. Egyetemi autókra benyújtott személyszállítási kérelem csak és kizárólag a bce-beszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu email címre való igénybejelentéssel kezdeményezhető. Az igény teljesíthetőségéről Kasza Lászlóné vagy Farkas Krisztina munkanapokon 24 órán belül visszajeleznek.

Az e-mailen érkező igények hatékony és gyors egyeztetéséhez kérem, hogy a megrendelések leadásánál legyenek kedvesek megadni a pontos szállítási címet (honnan-hová) a szállítási időszakot – indulási, amennyiben visszaszállítást is kezdeményeznek, a visszaindulás időpontját – valamint a szállítandó személyek számát, továbbá a kapcsolattartó (aki a közvetlen egyeztetésben, szervezésben, indulás közvetlen időpontjában is útmutatást tud nyújtani) személy mobiltelefonos elérhetőségét. A gépkocsivezetők teljes munkaidős főállású (kötött munkaidőben foglalkoztatott) közalkalmazottak, ezért a munkaidőn kívülre eső munkavégzésükre túlóra illeti meg őket. A munkaidőn felüli igényekre számfejtett túlóradíj költsége a személyszállítást igénybe vevő szervezeti egység pénzügyi központjára átterhelésre kerül.

 

Utazásszervezés (belföldi és külföldi kiküldetések ügyintézése)

A Budapesti Corvinus Egyetem 2019. július 1-ével való státuszváltozása az utazásszervezésben (mivel közbeszerzési kötelezettség hatálya alá tartozó beszerzésnek minősül) nem eredményezett változást. Mind addig amíg egy közbeszerzési eljárás eredményeképpen az Egyetemnek nem lesz egyedüli utazásszolgáltató partnere, addig a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatóság (KEF) szolgáltatásait veszi igénybe, megrendeléseit a KEF által működtetett központosított közbeszerzések keretében valósítja meg.

A 2019. szeptember 25-én kiadott kancellári tájékoztatónak <hivatkozás> megfelelően a külföldi utazások szervezéséhez informatikai támogatást biztosít a Travel utazástámogató rendszer, amelynek használata 2019. október 1-től kötelező.

Az ÉLES Travel utazástámogató rendszer az alábbi linken érhető el: 

https://poszeidon-web.uni-corvinus.hu/Poszeidon/

Felhasználónév: az igénybe vevő NEPTUN kódja

Jelszó: „a” (kis „a” betű) amelyet az első belépés után meg kell változtatni, vagy Poszeidon iktatórendszer használata esetén a jelszó azzal megegyező.

 

A TESZT Travel utazástámogató rendszer (felhasználó név és jelszó ugyan az mint az éles rendszernél) belépési linkje: http://146.110.30.59/poszeidonteszt/

A Travel utazástámogató rendszer az alábbi minimális verziójú böngészőkkel használható:
Chrome : 45
FireFox: 38
Edge: 44

A Travel rendszer nem támogatja az alábbi utazási formák szervezését, így ezek esetében továbbra is az eddigi excel táblás-emailes ügyvitelt kell alkalmazni.

  • -          Belföldi kiküldetéshez kapcsolódó utazások
  • -          Vendégfogadás
  • -          Korai konferencia-regisztráció, amelyhez csak jóval később társul szállás és utazási igény
  • -          EFOP pályázati forrásból megvalósuló utazások

A fent meghatározott egyes utazási igények a továbbiakban is a Previr-en keresztül érhetők el, a kiküldetési formanyomtatványok valamint a kiküldetések adminisztrációját segítő folyamatleírás minden egyetemi munkatárs részére az Egyetem honlapján a http://previr.uni-corvinus.hu/main.php linken megtalálhatók.

Az utazással kapcsolatos egyetemi előírásokat a BCE Kiküldetési Szabályzata http://previr.uni-corvinus.hu/main.php tartalmazza.

A kiküldetésekkel kapcsolatos valamennyi tartalom az utazásszolgáltatások igénylését szolgáló kézikönyvek, bizonylatok, segédletek a Bizonylati Album / Kiküldetési dokumentumok résznél érhető el: http://www.uni-corvinus.hu/index.php?id=58503

 

Informatikai eszközök

 

Informatikai eszközök megrendelése a beszerezni kívánt termék függvényében elsődlegesen az ISZK iszkbeszerzes(kukac)uni-corvinus(pont)hu e-mail címen kezdeményezhető.

Utolsó frissítés: 2019.10.21.